Korduma kippuvad küsimused

Tellimine ja maksmine

Vali toode, lisa ostukorvi, sisesta tarne- ja kontaktandmed ning kinnita tellimus selle eest tasudes. Tellimuse kinnitus saadetakse e-posti teel kohe pärast õnnestunud makset.

Kaardimakse ja pangalingiga tasumine.

Jah. Konto loomine pole kohustuslik, kuid hõlbustab korduvtellimusi ja võimalus lisada filtritellimuse meeldetuletusi.

Filtrikomplekti kood on leitav seadme peal asuval kleebisel. Kui seadmel on Touch juhtpult, siis näeb filtrikoodi ka seadme puldist.

Tarne ja kohaletoimetamine

Laotooted jõuavad üldjuhul 2–7 tööpäeva jooksul. Eritellimusel valmistatud seadmete tarneaeg täpsustatakse tellimuse kinnitamisel.

  • Kullerteenus (kogu Eesti)
  • Tooted kätte Systemairi Tallinna või Tartu esindusest (teavitus e-posti/SMS-i teel, kui kaup on valmis)

Hetkel tarnime üksnes Eesti Vabariigi piires. Soovi korral võtke ühendust kliendihalduriga, et arutada võimalikke erilahendusi.

Saadame väljasaatmisel e-kirja koos jälgimislingi või saatelehe numbriga. Samuti leiad info „Minu konto“ alt, kui sul on loodud kasutaja.

Võta kohe ühendust klienditoega (info@systemair.ee). Vigastused fikseeri kirjalikult saatelehel ning tee vajaduse korral fotod.

  • E-post: info@systemair.ee (Tallinn) / systemair@systemair.ee (Tartu)
  • Telefon: +372 606 1888 (Tallinn) / +372 736 6130 (Tartu)

Tagastused ja vahetused

Standardtooteid 14 päeva jooksul alates kättesaamisest.

Kahjuks mitte. Eritellimustele tagastusõigus ei kehti, sest need valmistatakse just sinu mõõtude/konfiguratsiooni järgi.

Kirjuta info@systemair.ee, lisa tellimuse number, toote nimetus ja tagastussoov. Tagastada saab:

  • Tallinna (Osmussaare 14) või Tartu (Turu 34b) esindusse
  • Kulleriga (korraldame transpordi, tasud kannab klient)- siin sõltub kokkulepetest partneriga

Jah – telli uus toode ja tagasta algne 14 päeva jooksul. Tagasimakse saad 14 päeva jooksul pärast tagastuse kontrolli.

Kasutamata, puhas, originaalpakendis ja koos kõigi lisadega.

Tooted ja tehniline info

***

Soovitame konsulteerida meie kliendihalduriga (tel +372 ***).

Enamik standardtooteid – jah. Kui laoseis tühjeneb, kuvatakse märge „Laost otsas“. Eritellimusel tooted tehakse tellimise järel.

Jah, koostöös sertifitseeritud partneritega. Küsi pakkumist info@systemair.ee.

Klienditugi ja kontaktid

  • E-post: info@systemair.ee (Tallinn) / systemair@systemair.ee (Tartu)
  • Telefon: +372 606 1888 (Tallinn) / +372 736 6130 (Tartu)

E–R 8:30–17:00.

Jah. Tallinnas (Osmussaare 14) ja Tartus (Turu 34b) on väljapanek tootevaliku ja varuosadega. Soovitame aeg eelnevalt kokku leppida.

Iga toote garantiiperiood on toodud toote infos. Üldjuhul 2 aastat eratarbijale ja 1 aasta professionaalseks kasutuseks, kui pole märgitud teisiti.

Lisaküsimused? Kirjuta meile või helista – aitame kiiresti!

Võta meiega
ühendust.

    Meie pikaaegse kogemusega müügimeeskond lahendab kiiresti kõik Teie ventilatsiooni küsimused.